.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت اختلال شديد در اينترنت كشور

به گزارش شمال نیوز به نقل ازایسنا|،محمدباقر ظهوري‌فر ـ مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت، درباره‌ علت بروز مشكل در ارتباطات اينترنتي كشور اظهار كرد: اين مشكلات به قطع شدن كابل ايران و امارات و مسيري كه براي تامين پهناي باند داشتيم مربوط است كه روز گذشته اتفاق افتاده شده و تاكنون 60 درصد ارتباطات پهناي باند با مشكل مواجه شده است.

وي گفت: براي رفع اين اختلالات به كشتي‌ مربوطه در امارات اطلاع داده شده تا آن‌ها نسبت به پيدا كردن علت قطع كابل و رفع آن اقدام كنند.

او تصريح كرد: اين جريان با توجه به اين كه در ايام تعطيلات و آخر هفته رخ داد براي رفع خرابي‌ حداقل يك هفته زمان لازم است اما از طريق مسيرهاي پشتيبان سعي مي‌كنيم تا دو روز آينده نسبت به رفع اختلالات اقدام شود.

به گفته او بخشي از ارتباطات اينترنتي از پروژه فلگ در خليج فارس پشتيباني خواهد شد و بخش ديگر از طريق تركيه تامين مي‌شود كه در مسير تركيه تقريبا كار تست به اتمام رسيده و در حال انجام است.

او خاطرنشان كرد: ارتباطات voice با خارج كشور از روز گذشته تا كنون از مسير پشتيبان تامين شده و مشكلي از اين بابت به ويژه براي حجاج جهت برقراري تماس صوتي وجود ندارد و اختلالات موجود به ارتباطات اينترنتي مربوط است كه در حال تامين آن از مسيرهاي ديگر هستيم.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.